شهرگردي
شهرگردي

معرفي شهرهاي مهم تركيه :

همانطوري كه بيان كرديك كشور تركيه شهرهاي بزرگ و مهمي دارد كه برخي از مهمترين اين شهرهاي عبارت است از :

1. آنكارا:

دومين شهر بزرگ در كشور تركيه آنكارا مي باشد كه جمعيت آن بيشتر از چهار ميليون مي باشد و همچنين بيشتر آنها پايين تر از 30 سال دارند و بالاتري سطح آموزشي در اين كشور را مي گذرانند. يكي از شهرهاي بزرگ كشور تركيه كه بسيار مدرن مي باشد و مراكز دولتي و اداري زيادي در آن وجود دارد آنكارا است. ساختمان هاي دولتي، دانشگاه ها، سفارتخانه ها و ... در اين شهر بسيار زياد مي باشد، همچنين موزه هايي كه در مورد فرهنگ و تمدن اين كشور مي باشد را مي توانيد در اين شهر مشاهده كنيد. اين شهر با اينكه بسيار مدرن و بزرگ شده است هنوز بسياري از باورهاي سنتي را در خود حفظ كرده و به همين دليل به اين شهر احترام زيادي مي گذارند.

2. استانبول:

يكي از مهمترين و بزرگترين شهرهاي كشور تركيه كه گردشگران بسياري هر ساله به اين شهر مي ورند استانبول مي باشد. جاذبه هاي تفريحي و هيجاناتي كه در اين شهر وجود دارد بسيار زياد مي باشد و به همين دليل است كه افراد زيادي به اين شهر مي روند تا آنها را از نزديك مشاهده كنند. تنگه بسفر، مسجد اياصوفيه، حمام هاي تاريخي و ... موجب شده است كه توريست هاي اين شهر هر ساله بيشتر شود. اين شهر از آنجايي كه بسيار بزرگ است به آن شهر امپراطوري هاي مي گويند و اولين شهر بزرگ كشور تركيه به شمار مي رود. صنعتي كه در اين شهر وجود دارد بسيار پررونق مي باشد و مهمترين صنعتي كه موجب شده اين شهر رشد كند صنعت گردشگري مي باشد.


مقاله-ريسمون-تركيه-2.jpg

3. آنتاليا:

يكي ديگر از شهرهاي بزرگ تركيه شهر آنتاليا مي باشد كه ساحلي است و در امتداد خط ساحلي درياي مديترانه قرار گرفته ، به همين دليل افراد زيادي به اين شهر براي تفريح مي روند. در واقع بايد بدانيد اين شهر هم يكي از مهمترين مراكز گردشگري و تفريحي كشور تركيه به شمار مي رود و افراد زيادي براي تفريح به اين شهر مي روند. يكي از ويژگي هاي مهمي كه اين شهر دارد اين است كه بيشتر از 300 روز در طول سال آفتابي مي باشد و از آنجايي كه تفريحات آبي و گردشگري بسياري در آن وجود دارد افراد زيادي براي مسافرت هاي ماه عسل خود به اين شهر مي روند. بيشتر هتل هايي كه در اين شهر وجود دارند لوكس مي باشند و خدمات بسياري را به مسافران خود ارائه مي دهند.

4. كوش آداسي:

در بين تمامي شهرهايي كه در كشور تركيه وجود دارد بايد بدانيد كه كوش آداسي هم يكي ديگر از مهمترين آنها به شمار مي رود. اين شهر آب و هواي بسيار عالي و معتدلي دارد و همين ويژگي آن موجب شده است كه شما هر زمان از سال به اين شهر برويد جذابيت آن را احساس كنيد. بايد بدانيد بهترين فصلي كه براي مسافرت به اين شهر به شما پيشنهاد مي شود بهار است، چرا كه زيبايي هاي طبيعي و جذابيت هاي كوش آداسي در بهار دوچندان مي شود. يكي از زيبايي هاي مهمي كه اين شهر دارد سواحل شني و صخره هاي زيباي آن مي باشد كه بسياري از افراد به آنها علاقه دارند.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۵۴:۴۰ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی