شهرگردي
شهرگردي



۱. شهر GIETHOORN در كشور هلند
گيدورن (GIETHOORN) شهري كوچك در شمال كشور هلند است. اين شهرِ بدون اتومبيل، با آبراهه ها خيابان كشي شده است و وسيله ي حمل و نقل آن، قايق مي باشد. شهري با جمعيت ۲۶۰۰ نفر كه انگار آن را از داستان هاي تخيلي و افسانه اي گرفته اند! در اين شهر كوچك و زيبا، علاوه بر قايق ها، پل هاي چوبي زيبا و خانه هايي قديمي با سقف كاهگلي نيز خودنمايي مي كنند. 

زيباترين شهر هاي دنيا

 گيدورن (GIETHOORN) شهري كوچك در شمال كشور هلند است


۲. شهر ANNECY در كشور فرانسه
بسياري از مردم آنسي (ANNECY) را به دليل وسعت و بزرگي راه هاي آبي و همچنين مجاور بودن اين شهر با كوه هاي آلپ، «ونيزِ آلپ» مي نامند. آبراه هاي اين شهر به صورت هدفمند و طراحي شده، در اطراف قلعه ي قديمي پادشاه آنسي قرار گرفته اند و تمام كانال ها دور برج ساخته شده اند. 

زيباترين شهر هاي دنيا

 اننسي شهري است در شهرستان اوت سوآ در ناحيه رون-آلپ كه در كشور فرانسه واقع شده‌است

 
۳. شهر SUZHOU در كشور چين
سوژو (SUZHOU) يكي از شهرهاي تاريخي كشور چين است كه در استان جيانگ سو (Jiangsu) واقع شده است. اين شهر پر از كانال و آبراه است كه داراي ۲ نوع مختلف مي باشند. يك دسته از اين آبراه ها اصلي هستند و براي رفت و آمدهاي اصلي مورد استفاده قرار مي گيرند. دسته ي ديگر آبراه هاي مردم محلي است كه به محله هاي مسكوني شان ختم مي شود.  

زيباترين شهر هاي دنيا

 سوژو (SUZHOU) يكي از شهرهاي تاريخي كشور چين است

 

۴. شهر VENICE در كشور ايتاليا
شايد مشهورترين كانال در شهرهاي دنيا، متعلق به شهر ونيز (VENICE) باشد كه اين شهر را به يك مقصد محبوب در ايتاليا تبديل كرده است. اين شهر بر روي بيش از ۱۰۰ جزيره ي كوچك در درياي آدرياتيك ساخته شده است. 

زيباترين شهر هاي دنيا

 وِنيز، جزيره‌اي در شمال ايتاليا كه در ميان درياي آدرياتيك قرار گرفته‌است


۵. شهر BRUGES در كشور بلژيك
سفر به شهر بروژ (BRUGES)، پايتخت كشور بلژيك و بزرگترين شهرستان غربي اين كشور، هيچگاه بدون قايق سواري بر روي كانال معروف اين شهر و ديدن ساختمان هاي قرون وسطي و قدم زدن بر روي خيابان هاي سنگفرش شده كامل نخواهد شد. 

زيباترين شهر هاي دنيا

بروخه يا بروژ يكي از شهرهاي كشور بلژيك است


۶. شهر GANVIE در آفريقا
در غرب آفريقا روستاي گانوي (GANVIE) در مركز درياچه ي نوكوئه (Nokoue) واقع شده است كه حدود ۲۰۰۰۰ نفر جمعيت دارد و مردمش با چوب در وسط آب ها هستند. شايد اينجا سرزميني گمشده باشد. چرا كه اين روستا از نزديك ترين خط ساحلي، چندين مايل دورتر است و حضور قايق ها در اينجا بسيار ضروري و واجب مي باشد. 

زيباترين شهر هاي دنيا

 در غرب آفريقا روستاي گانوي (GANVIE) در مركز درياچه ي نوكوئه (Nokoue) واقع شده است

 
۷. شهر STOCKHOLM در كشور سوئد
استكهلم (STOCKHOLM) پايتخت كشور سوئد است كه از بيش از ۱۴ جزيره و ۵۰ پل ساخته شده است. شلوغترين كانال اين شهر Djurgårdsbrunnskanalen نام دارد كه در واقع براي گردشگران ساخته شده است. اين آبراه گردشگر را در نهايت به موزه ي واسا (Vasa) مي رساند.   

شهرهاي زيبايي كه بر روي آب شناورند

 استكهلم، پايتخت كشور سوئد است كه از بيش از ۱۴ جزيره و ۵۰ پل ساخته شده است


۸.شهر BANGKOK در كشور تايلند
شهر بانكوك (BANGKOK) معروف است به «ونيز شرق». اين شهر مديون آبراه و كانالي است كه از رودخانه ي چانو فرايا (Chao Phraya) تغذيه مي شود. بهترين راه براي مشاهده و شناخت فرهنگ پويا و تاريخ اين شهر تايلند، استفاده از قايق است.  

شهرهاي زيبايي كه بر روي آب شناورند

 شهر بانكوك (BANGKOK) معروف است به «ونيز شرق»


۹. شهر HAMBURG در كشور آلمان
شايد شما كاملا متعجب شويد از اينكه بدانيد شهر هامبورگ (HAMBURG) در آلمان، به شهر پل ها معروف است و با اين نام شناخته مي شود. زيرا اين شهر از تركيب بيش از ۲۵۰۰ پل ساخته شده است، حتي بيشتر از مجموع پل هاي لندن و آمستردام و ونيز. به همين دليل بسياري از گردشگران در اين شهر مشتاق هستند تا به داخل آب بروند و از زير پل ها بگذرند و با سازه هاي اين پل ها آشنا شوند.  

شهرهاي زيبايي كه بر روي آب شناورند

شهر هامبورگ (HAMBURG) در آلمان، به شهر پل ها معروف است

 
۱۰.شهر UTRECHT در كشور هلند
كانال Oudergracht در شهر اوترخت (UTRECHT)، كانالي منحني است كه در مركز شهر واقع شده و معروف به كانال قديمي مي باشد. در گذشته قسمتي از اين كانال ها براي ذخيره كردن آب استفاده مي شد، اما اكنون اين انبارهاي ذخيره تبديل به كافي شاپ و رستوران شده اند.
   شهرهاي زيبايي كه بر روي آب شناورند

 اوترخت يكي از شهرهاي هلند و نيز مركز و پرجمعيت‌ترين شهر استان اوترخت است

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۲۶:۳۷ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی