شهرگردي
شهرگردي

معرفي شهر تاشكين تركيه

مي توان گفت كه تاشكين يك روستاي پيشرفته در كشور تركيه است. اين ديار در شمال درياچه وان قرار دارد و از اين روي مورد توجه گردشگران ايراني قرار گرفت. تاشكين از توابع شهر پاتنوس Patnos تركيه به شمار مي آيد و اگر بخواهم در مقايسه با ايران و به صورت ملموس تر بگويم، تاشكين يك شهرستان محسوب مي شود. شهر پاتنوس نيز قسمتي از استان آغري Ağrı است. تاشكين به خاطر داشتن هتل مناسب براي اقامت و طبيعت زيبا، مي تواند مقصد خوبي براي طبيعتگردان و بك پكرها باشد.
تاشكين با وجود اين كه فاصله زيادي از درياچه وان ندارد اما جزو مناطق مرتفع تركيه است، ارتفاع اين ديار به 1992 متر مي رسد. تاشكين هنوز جزو پروژه ارتقاع صنعت گردشگري كشور تركيه قرار ندارد و آنطور كه مشخص است، فعلا دولت تركيه قصد سرمايه گذاري بر روي اين ناحيه را ندارد، بنابراين تاشكين الان مقصدي ارزان براي سفر ايراني ها به شمار مي آيد. 

شهر تاشكين تركيه كجاست؟

بالاتر به موقعيت قرارگيري تاشكين اشاره كردم اما براي آن كه اين شهر در ميان ايراني ها تقريبا ناشناخته مي باشد، در اينجا نقشه آن را قرار ميدهم تا بتوانيد آن را دانلود كرده و در سفر همراه ببريد.
آدرس تاشكين تركيه

نقشه تاشكين تركيه

شهر تاشكين تركيه كجاست؟

ديدني هاي تاشكين تركيه

تاشكين مقصدي مناسب براي كساني است كه قصد آشنايي با فرهنگ و آداب تركيه را دارند و علاقه مند هستند كه براي مدتي هرچند كوتاه از مشكلات و زندگي روزمره دور شوند. با اين توصيفات نبايد از تاشكين توقع داشت كه بناهاي فاخر با معماري هاي عجيب مانند استانبول داشته باشد اما شهري خوب براي گذراندن يك تعطيلات كوتاه و دوستانه است.
ديدني هاي مهم تاشكين روستاگردي و لذت بردن از طبيعت است اما در اين ديار يك مسجد معروف نيز وجود دارد كه با نام مسجد تاشكين شناخته مي شود و بازديد از آن خالي از لطف نيست.ديدني هاي تاشكين تركيه

تور تاشكين تركيه

در حال حاضر توري به صورت مستقيم براي سفر به تاشكين به صورت زميني و هوايي وجود ندارد اما اگر علاقه مند به سفر به اين ديار هستيد مي توانيد تور وان را خريداري كرده و به صورت زميني از وان به تاشكين برويد. در فاينداتور تور وان زميني و تور وان هوايي وجود دارد و همه آنها را با جزئيات كامل در اختيار شما عزيزان قرار داديم. 
تور تركيه

سفرنامه تاشكين

به دليل آن كه شمار مسافراني كه به تاشكين رفته اند كم است، از شما دوستان فاينداتوري مي خواهيم كه اگر علاقه مند به سفرنامه نويسي هستيد، سفرنامه هاي خود را براي ما ارسال كنيد تا با نام خودتان و فاينداتور منتشر شود. براي اين كار مي توانيد از طريق راه هاي ارتباطي كه در قسمت تبليغات بيان شده يا قسمت كامنت با ما در ارتباط باشيد.
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ ] [ ۰۲:۰۰:۰۳ ] [ hsi ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی